03 april 2013

MY DAY AND MY AMAZING BOYFRIEND

















































Jeg har faktisk en ret fantastisk kæreste! Det synes jeg bare lige, i alle sammen skulle vide ;) Han lavede mad til mig i går.. Jeg har aldrig før spist sådan noget taco før.. Men det smagte faktisk ret godt.. Lidt svært at spise, men det gik ;) 

I dag har vi været hjemme og besøge mine forældre, hvor vi fik min mors lækre kartoffelsalat og fantastiske frikadeller! Mmmm.. MÅTTE bare tage 2 portioner!! 

Og så kom jeg ud at løbe sammen med Morten i dag .. Blev bare helt øv, fordi han løb fra mig flere gange.. (Jeg er i super dårlig form!.... er helt rund!) Men han fortalte mig heldigvis, hvor sej jeg var ;) (sødt, for jeg var virkelig dårlig!!).. men man skal jo starte et sted og det var altså kun 2. gang jeg var ude at løbe!! Og jeg løb endda lige lidt længere, end min plan sagde jeg skulle ;) "Du kan godt være stolt af dig selv", sagde Morten.. Så dét er jeg! ;)

Nu har jeg lige ordnet de sidste lektier og nu vil jeg bare på hovedet i seng, så jeg er frisk til i morgen :) Godnat derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar