10 april 2013

MAJBRITT





















































I går tog jeg til Næstved efter skole, for at besøge Veninde Majbritt! Jeg havde savnet hende så voldsomt meget, at det nærmest ikke kan beskrives med ord.. Jeg havde også en gave med til hende og hendes kæreste, Rasmus.. ;) For nej, jeg kunne da ikke lade vær, når nu de venter sig til september! De har ikke selv købt noget endnu, men det ender da med, at de slet ikke behøver, for jeg når at købe mig fattig! Helt sikkert! Og altså, HVEM kan stå for de sutter!! ;) De er perfekte!
Og så laver Majbritt jo altid bare det lækreste mad ever! ..det smagte SÅ godt, at jeg bare MÅTTE tage 2 gange! ..puuuh min mave.. Fantastisk dejlig eftermiddag og aften..

Og så må jeg næsten ikke glemme kattene.. Eddie havde, som altid, savnet mig ;D haha.. og Ganto var bare så morpattet.. Han kan godt mærke, at Majbritt er gravid.. Og Mulle.. hun gav bare stød.. ååårh haha ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar