07 april 2013

INSPIRATION / PERSONAL







































Lidt blandet inspiration fra Tumblr.. Jeg er godt nok slet ikke frisk i dag.. Synes jeg har gået og været lidt halv skidt tilpas de sidste par dage..? Men kom da ud og løbe i går, som planlagt.. Jeg løber 3 gange om ugen (hvis planen holder..) og nu er første uge vel overstået/gennemført.. Jeg løber efter et løbeprogram for begyndere, som jeg engang fandt på IFORMs hjemmeside.. Man starter VIRKELIG stille ud.. 5 minutters gang, 1 minuts jog, 5 minutters gang, 1 minuts jog, 3 minutters gang.... og dét var så første "løbetur".. Men jeg kan også bare mærke, at jeg er i så mega dårlig form, at jeg ikke vil kunne gøre det på andre måder.. og man skal jo starte et sted.. det vigtigste er, at jeg er kommet igang! :) 

Nu vil jeg.... blive ved med at ligge i min seng...og slappe af.. Skulle gerne være frisk til i morgen.. (skole).. Jeg har brugt weekenden lidt med Tvilling-Mie og lidt med Kæreste-Morten.. Nu ligger jeg så bare i min seng.. helt smadret.. Uden jeg helt ved hvorfor.. "Håber bare" jeg er ved at blive syg måske? ..det skulle ikke gerne være depressionen, der er på vej tilbage.. Den kan godt blive væk, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar