11 april 2013

CHOIES




























Jeg kan altid finde sko at forelske mig i.. Disse er fra webshoppen Choies og iih, de er super fede! ;) Jeg tror jeg har sko-flip for tiden... Bare vent.. der kommer et indlæg mere i morgen ;)
I dag har jeg fremlagt i engelsk.. Min gruppe skulle fortælle om KOL og jeg fik 12.. :D Havde virkelig ikke lige i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg skulle ende med at arbejde med noget som helst andet end mode.. Men det er bare en super spændende uddannelse! (SSS - SundhedsServiceSekretær). 

3 kommentarer:

  1. OH NO hvor jeg synes de ugly... og så er der alligevel noget over dem :b gad vide hvornår vi får fuldstændig samme smag.. det er da begyndt at nærme sig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der var engang, hvor du synes hættetrøje og skaterbukser var the shit... ;)

      Slet
    2. Ja og ad hva sker der....? Helt seriøst OMG

      Slet