24 marts 2013

THE CONCERT

Tak for lån af billede dejlige Tvilling Mie ;)























































Jeg var med Tvilling Mie + Michael og Kæreste Morten til Kim Larsen koncert d. 14. marts.. Det var så perfekt.. Morten ringede jo til mig 2 timer inden og sagde: Vi skal til Kim Larsen koncert.. Jeg er hos dig om 1 time! .... øøøh okay.. og så blev jeg helt forvirret og rundt på gulvet.. Men åh, hvor var det bare en dejlig overraskelse! Mie og Michael havde jo bestilt biletter for længe siden.. Men vi mødtes med dem deroppe og stod næsten aller forrest! Godt nok spillede de ikke "Tik tik", men ud over dét, var det jo en fantastisk koncert! :) Var (og er stadig) SÅ glad for, at min dejlige kæreste overraskede mig med det! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar