03 marts 2013

SIGHTSEEING






































































I går ville jeg jo gerne med Kæreste Morten i Næstved Storcenter.. Men da vi var kommet på motorvej, spurgte han pludselig, om vi ikke skulle tage i et ordentligt storcenter, når nu jeg gerne ville i storcenter.. Så vi endte i Fields.. med en lille omvej, så jeg kunne se, hvor han arbejder + en tur ned og hilse på hende havfruen.. ;) Der var lige kommet en bus fyldt med turister, og jeg behøvede heller ikke ned og røre ved hende.. ;) 

Men jeg kom da i Gina Tricot ;) Det var jo egentlig dét jeg ville.. Og jeg fandt også dén neglelak jeg havde forelsket mig i på webshoppen, men den var bare ikke lige så lækker i virkeligheden, men i stedet fandt jeg 2 par bukser og en top, som jeg viser her i morgen! :) Jeg mangler virkelig bukser.. forhåbentlig skrumper jeg snart ud af dem, men for nu er det jo rart at have nogle der rent faktisk passer.. Jeg syntes virkelig ikke det var spor sjovt at skulle finde den aller største størrelse de overhovedet havde i butikken! Men sådan er det bare lige nu.. Heldigvis sad de helt fantastisk, så købte jo 2 par.. Men ind til videre bruger jeg størrelse telt og sådan er dét! Så længe det sidder godt, må det være fint.. ;)

Og øv, hvor har jeg haft det skide ad h... til de sidste par dage.. og jeg bliver virkelig hurtigt irriteret.. Har brugt det meste af dagen i dag på at sove.. Så kan jeg da ikke mærke, hvor svimmel jeg er.. Det føles ret meget som, når jeg har feber.. Bare uden temperaturen.. Puha.. Heldigvis stopper det igen.. og forhåbentlig snart.. 

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAAAA Str. telt.. ;) som du dog kan formulere dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det passer jo.. JEG synes at det er str. telt, når det er den absolut største størrelse i butikken... (som er en str. 44 hvis du er i tvivl)... suk! ...

      Slet
    2. Jamen det er da altid noget at de har bukser i str. telt ;)
      x'en kunne SLET IKKE få bukser nogen steder.... :/
      Der er ingen butikker der forhandler str. tipi/cirkus-telt.. :o

      Slet