16 marts 2013

OUTFIT FROM YESTERDAY






























Man får altså opmærksomhed, når man vælger at tage pels og meget høje sko på, når man bor i en by som Nykøbing, skulle jeg lige hilse og sige.. Og det her er jo langt fra ekstremt.. Men det er stadig anderledes og man skiller sig ud fra mængden.. Måske skulle jeg have undladt pelsen i går.. Synes ikke lige det var opmærksomhed jeg orkede i går, men var bare stadig lige i humør til at have lige dén jakke på.. Og hvad gør man ikke for at føle sig godt tilpas!? Så må man jo vælge..? Havde en rigtig dum dag i går.. Kom kun ud fordi min dejlige søster og veninde lokkede... og så var det jo bare godt vejr.. Skulle have været til fest i går aftes, men måtte droppe det, fordi jeg bare havde det for dårligt.. Dårligt i den forstand, at jeg slet ikke følte mig godt tilpas med mig selv.. Det er stadig humøret den er gal med efter jeg stoppede med medicinen, men jeg ved det nok skal blive bedre!! Men det var stadig rart lige at komme lidt ud og have et par timers hygge! :) Mie, Camilla og jeg endte på Billie Jean, som er en pub/bar.. Super hyggeligt! Stille og roligt..

Jakken er en halvgammel sag fra H&M, jeans fra Gina Tricot og sko fra Jeffrey Campbell..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar