27 marts 2013

NEW IN: EARRINGS


















































Jeg var sammen med Tvilling Mie i mandags.. Og det ender jo altid med en tur i H&M.. Dét er vidst ingen overraskelse ;) Og jeg ved jo godt, at jeg skal spare, men altså.. SÅ meget købte jeg heller ikke.. Jeg kom ud med 3 ting.. 2 af tingene var sat ned (og så må man jo gerne... ikke!).. Jeg kunne altså ikke stå for disse øreringe! ..og det kunne Mie heller ikke.. Det var bare så dejligt at se Mie igen.. Syntes også efterhånden det var længe siden! Kan ikke engang huske hvornår vi sidst så hinanden..... (Ja ja, guldfiske hjerne).. 

Og tror i så ikke også lige, at jeg selvfølgelig vågner klokken tis (3:57) og ikke kan sove mere.. Jo jo... (Nu er klokken 6:02.. Godmorgen skat håber du er kommet godt på arbejde!) ...okay ved ikke engang, hvad tid han er der.. Men han står i hvert fald op klokken 4:45 ... Zzzz.. Jeg skal faktisk med ham på arbejde i morgen.. Det glæder jeg mig lidt til.. ;) Har kun set Saxobank ude fra.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar