24 marts 2013

MY WEEKEND







































Min dejlige kæreste kom og hentede mig i fredags..  Vi var begge virkelig trætte og han snorkede også inden vinderen af x-factor blev fundet.. men jeg kunne bare ikke falde i søvn, selvom jeg var vildt træt.. Så jeg brugte en del af lørdagen på bare at sove.. Var virkelig træt.. Og hvad skal man også lave, når man er sneet inde? :p Vi satte godt nok en film på, men jeg faldt i søvn efter 15 minutter.... I dag skal vi ud og se på lejlighed.. Det er den første, vi skal ud og kigge på, selvom vi har skrevet på et par stykker.. Det bliver spændende at se, hvad det er for noget! ;)

Og ja, så har jeg jo ferie indtil på tirsdag.. det er faktisk stadig ikke helt gået op for mig.. Hvad skal jeg dog lave.. :O Ved at jeg har planer tirsdag, torsdag, fredag og lørdag... men ud over dét.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar