13 marts 2013

MY THREE FAVORITES

Jeffrey Campbell, H&M, Zara






































Mine 3 absolutte yndlingssko for tiden! Og nej, jeg tror altså bare aldrig, jeg bliver træt af mine Zara stiletter!? ...eller mine Jeffrey Campbell sko..! ....eller nogle som helst af alle mine andre sko?? haha.. Jeg ELSKER sko, okay! Man kan tabe 20 kg eller tage 20 kg på og chancen for, at man ikke kan passe sine sko er jo minimal!! Har jeg opdaget..... Hvor perfekt er dét lige!!

Jeg er forresten stadig forelsket i Nelly's Cit-stiletter!! I sort... og orange.. og pink..!! Åh suk!

4 kommentarer:

  1. Min mor svaghed er også sko. Har nemmere ved at købe nye sko end nyt tøj. Især når man skal til fest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nye sko kan også løfte et helt outfit!! ;D Om man så bare har jeans og en t-shirt på.. Så kan skoene virkelig gøre en kæmpe forskel!

      Slet
  2. Er jaloux på dine Zara stiletter ;) de er SÅ pæne, og jeg nåede aldrig at få fat i nogen. Er så ærgerlig over det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor ærgeligt! Og de var ellers ikke så dyre.. 329 kroner mener jeg..
      Og har ellers lige set nogle der lignede dem på nelly.com, men de sorte er allerede væk..

      http://nelly.com/dk/sko-kvinde/sko/festsko/nly-shoes-427/lillie-428418-29/

      Slet