21 marts 2013

LUXURY // BUDGET






















































Jeg er VILD med Ava sandalerne fra KORS Michael Kors, men har desværre ikke lige 1.500 kroner, som jeg kan bruge på ét par sko.. Eller jo, men så skal jeg leve af luft og kærlighed.. Det tvivler jeg på vil holde i længden.. altså at leve af luft.. ;) Well, men når nu jeg ikke lige kan smide 1.500 kroner efter de ALT FOR LÆKRE Ava's, så kunne jeg jo også overveje at købe Rick fra NLY Shoes til 1/5 af prisen.. De holder helt sikkert ikke lige så godt og kvaliteten følger heller ikke med.. Men når SU'en trykker alle de forkerte steder, må man jo nøjes..

Jeg er vild med sandalerne, fordi du kan bruge dem til rigtig meget her til sommer.. Både til et casual look, men også med en gulvlang festkjole.. De er bare så fine og jeg drømmer videre om "mine" Ava's..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar