29 marts 2013

LAZIO BOOTS | ISABEL MARANT



























Jeg har kigget på dem længe.. og jeg er stadig lige forelsket i dem.. Lazio støvlerne fra Isabel Marant. Suk! De koster jo en halv jetjager! Men de er bare så fine.. Og helt ærligt.. Jeg KAN jo ikke spare sammen.. 5.550 kroner er også mange penge.. Især når man planlægger at flytte... Endnu et suk..

I aften skal jeg hjem til Veninde Maria sammen med Veninde Winnie.. og jeg GLÆDER mig! Vi skal i byen.. vidst nok for at se strip.. Ja det er vel påske? ......? Jeg glæder mig bare til at have det sjovt med mine skønne ladies! ;)

Og så skulle jeg da lige kaste mig ud i selvbruner helved.. Ja, helved! For dén selvbruner jeg plejer at købe (Sunspa Tan-in-a-can), var selvfølgelig udsolgt i Matas i onsdags.. så jeg måtte finde på noget andet, der gav hurtige resultater, så endte med at købe en eller anden "instant result self tanning gel" halløj.. Og nu har jeg pletter og striber på håndled og hænder.. iiih, hvor er jeg bare amazing til sådan noget... og som en lille bonus ligner jeg nu også Edward fra Twilligt, fordi der er glimmer i skidtet... Så er jeg klar til i aften!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar