09 marts 2013

HUNGRYYY
















































Kender i dét, når man vågner med tømmermænd og er sulten, men der intet er i køleskabet, men man ikke orker at gå i Netto og handle..? Sådan har jeg det i dag.. Så jeg har fået 500 ml energidrik indtil videre.. Ja, jeg burde nok have købt noget i går.. Men altså.. det er lidt sent at tænke sådan nu.. Hvorfor bringer pizzariaerne ikke ud hele lørdagen?? Det kunne de sagtens tjene lidt ekstra på tror jeg!! ;) Eeeej, jeg dør snart af sult.. Bliver nok snart nødt til at tage mig sammen og komme i Netto..! Jeg overvejer lidt at lave kold, hjemmelavet kartoffelsalat og frikadeller til aftensmad.. For det savner jeg! Burde egentlig vente til i morgen, når Kæreste Morten kommer... men det er jo NU jeg har lyst til det.... Hmm.. Han må få noget andet.. ELLER...vi kunne spise hos mine forældre i morgen!?... Ej det ved jeg ikke endnu.. Jeg handler i hvert fald ind til kartoffelsalat og frikadeller! (Lige et random sidespring?) .. Jeg skifter nok lige sko.. det er lige lidt for koldt (og for langt) til at have mine zara stiletter på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar