04 marts 2013

FROM GINA TRICOT







































Jeg synes altid jeg har haft mega svært ved at finde bukser, som sad godt.. Altså som ikke enten sad fint i livet, men slaskede om lårene, ELLER sad perfekt på lårene, men hvor dellerne væltede ud over kanten... Men så fandt jeg disse bukser i Gina Tricot.. Lisa super stretch skinny hedder de.. Og de sidder både godt i livet OG på lårene.. Jeg er sikker på de er lavet specielt til mig ;) haha.. 299 kr pr. par.. Det synes jeg er en fin pris for et par jeans! Og det er næsten helt trist, at jeg faktisk håber på meget snart at krympe ud af dem.. Eller hvad hedder det? ...at de bliver for store.. ;D Men så var de heldigvis ikke så dyre OG kan kan da finde ud af at bruge en symaskine.... I hvert fald lige til det første stykke tid.. Håber i virkeligheden lidt på at tabe mig i HVERT fald 3 tøj størrelser..! Jeg er sikker på at dét sagtens kan lade sig gøre, nu hvor jeg ikke længere får medicin.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar