13 februar 2013

THE WISHLIST



























Jeffrey Campbell Wedges + Topshop jakke.. Åh, hvor jeg savner, at finde lækre ting på nettet, som jeg kan sidde og drømme om.. Disse to ting måtte meget gerne finde vejen hjem til mig ;)

Jeg havde en idé om, at dét at jeg flyttede lidt hjem til mine forældre bare ville ændre en masse ting i den positive retning.. Og at jeg bare ville have enormt meget fritid til at lave alt dét jeg havde lyst til! Jeg ville have masser af tid til at få tegnet mere, blogget mere, motioneret mere og spise sundere.... Men det er bare gået stik modsat alle forventninger.. Jeg er så træt, når jeg kommer hjem, at jeg ikke orker andet end bare at ligge på min seng... Måske har det noget med udtrapning af medicinen at gøre? Måske er jeg bare doven? 

Jeg har allerede været hjemme i over 1 måned og havde bare en idé om, at jeg skulle tabe 5 kg på de 2 måneder her... Jeg tør ikke veje mig! Det er også bare gået den gale vej! Lige før jul sagde vægten 68 kg... Nu tror jeg den nærmer sig de 74??? Men er jo ikke sikker.. Sidst jeg vejede mig sagde vægten 72 kg... Ikke spor godt... Og jeg bliver ved med at sige til mig selv: Så snart sneen smelter! ..og så smelter sneen... Ej nu har jeg også bare fået ondt i halsen.. Det skal lige gå over... omg.. på den måde kommer man da bare aldrig ud og løbe!.... Men jeg KAN altså ikke  lide is og sne... Slet ikke når jeg skal ud og gå eller løbe i det!! Men gik en lille tur i solskinnet i frokostpausen i dag.. og jeg cyklede også en omvej hjem.. Kun fordi det var så fint vejr...!

Jeg havde ondt i halsen i morges da jeg vågnede, og jeg tænkte bare.. Åh nej ikke nu igen!... Oppe på lægehuset fik jeg taget en blodprøve og fik målt infektionstallet .. Det skal normalt ligge omkring 8.. mit lå på 14.. Så det var lidt forhøjet.. Men ikke så meget at der skulle gøre noget ved det... Har også været lidt halv-slatten den her uge..

Men nu har jeg snart ferie! I hele næste uge ;) Weekenden skal bruges sammen med Kæreste Morten og hans lille datter Anna.. Hun skal overnatte fra fredag til lørdag.. så der skal jeg nok ikke satse på at sove længe ;) Hun er simpelthen så dejlig! Fik allerede lov til at møde hende et par uger inde i vores forhold.. Hun er lidt over 1 år, så hun forstår jo ikke så meget endnu.. Er kun glad for, at jeg måtte møde hende ..og endda så hurtigt.. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg skulle være SÅ heldig at møde Morten! Jeg havde faktisk lidt opgivet tanken om at finde en kæreste... i det hele taget at blive forelsket igen.. Dét har jeg ikke rigtigt været sådan for alvor i næsten 10 år... Dét er jo vildt... :O Så ja.. jeg havde sgu lidt opgivet det hele.. Og så var han der bare.. og jeg kan bare næsten ikke huske, hvornår jeg sidst har været SÅ glad!! Det er bare så dejligt og jeg kan bare ikke tænke på noget andet i særlig lang tid ad gangen... Man bliver nok lidt små skør..? ;)

Ud over at ses med Kæreste Morten, skal jeg besøge Veninde Majbritt! Sidst jeg så hende var til nytår og jeg savner hende bare SÅ meget! Har forresten snakket med Morten om, at når vi engang skal flytte sammen (helst snart, for ellers dør jeg en lille smule inden i... ok jaja.. har jo bare lyst til at være sammen med ham konstant!)..så skal vi bo i Næstved.. Det er sådan lige midt i det hele.. ikke for langt væk fra familien og heller ikke på landet ;) hehe.. Og så er Anna heller ikke for langt væk!...

Nu vil jeg nyde min aften og bare slappe mere af..! Håber stadig i kigger lidt forbi engang i mellem.. Jeg er her endnu... selvom der går lidt længere tid mellem indlæggene.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar