16 februar 2013

THE THING ABOUT LOVE


















"Min kommende kæreste er mørkhåret! ..og så er han lidt ældre end mig.. måske på samme alder.. og han har I HVERT FALD IKKE BØRN!!"

Det kan godt være, at man har en klar idé om, hvordan man synes tingene skal være... men sådan ender det bare ikke altid.. Kærlighed og forelskelse er altså en underlig ting! Jeg er bare SÅ glad og forelsket at det næsten ikke er til at bære... Og han er lyshåret, har en lille datter og er 4 år yngre end mig! Dét havde jeg godt nok aldrig forestillet mig.. Men dét kan man bare ikke altid lige selv styre.. 

Vi har været kærester i lidt over 1 måned nu og vi har lige skrevet os op til en lejlighed.. Andre synes måske det går stærkt, men jeg kan næsten ikke vente! :O Det føles bare så rigtigt! Har aldrig prøvet at have det sådan her før! Har da været forelsket før... men det her er bare noget andet... bedre... uventet.. perfekt! :D

Jeg har sovet hos ham i nat og det var også første gang hans datter skulle sove her.. Hun er bare så dejlig! Og det gik rigtig godt.. Desværre fik hun ikke lov til at sove længe, for hun skulle med sin mor til noget familiefest.. 

Og jeg er stadig ikke spor frisk.. mit hoved føles dobbelt så stort.. Så ligger bare i Kæreste Mortens seng og putter.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar