25 februar 2013

MONDAY MORNING







































Jeg kunne vidst godt have sovet en halv time længere.. Bryder mig ikke om at være klar så lang tid før jeg skal afsted.. Det skal helst passe med, at jeg er færdig og klar til at tage afsted, når jeg rent faktisk skal afsted.. 

Det er første dag efter ferien og der er kun 2 uger tilbage i praktikken.. Det er gået stærkt, men jeg glæder mig faktisk til at komme i skole igen og se de andre.. og have tidligt fri hver dag ;) (og jeg glæder mig til foråret officielt starter på fredag!)

Jeg tager min aller sidste pille mod depression på torsdag.. Er spændt, men ved også at jeg får det ret dårligt.. Men glæder mig til at komme helt ud af det! Endelig.. Min dejlige kæreste vil heldigvis gøre alt for, at jeg har det så godt som muligt (Tak skat!).. Men har bare en idé om, at jeg bliver ret kedelig at være i rum med.. Bliver svimmel, får kvalme og humøret får sikkert også et dyk.. 

Nåh, nu må jeg hellere..... sidde og glo lidt mere inden jeg skal afsted.. suk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar