23 februar 2013

INTERIOR







































Jeg har ikke rigtigt interesseret mig for indretning.. Bor stadig på kollegie og det er bare begrænset hvor mange penge jeg har gidet bruge på at indrette.. Men nu hvor jeg forhåbentlig snart skal flytte sammen med kæresten, er det som om interessen pludselig er blevet meget større.. Og jeg må indrømme, at jeg desværre tror jeg er helt forfærdeligt kræsen..... Jeg ved godt der ikke er så meget at gøre ved det lige i starten.. Der skal vi jo bare have whatever, så vi har et sted at sove, et sted at spise osv... Og forresten... Skaaaaat.. jeg håber ikke du synes, at de ting på billedet ovenover er alt for grimme.. ;D For jeg elsker det! ;)

Alle tingene, på nær maleriet, er fra IKEA (hvor ellers.. haha).. Ej og nu kan jeg ikke engang huske, hvor jeg fandt maleriet, men det kostede næsten 3.000 kr.... Måske skulle jeg bare male det selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar