18 februar 2013

INSPIRATION







































Billedet er fundet på Tumblr.. Kan ikke huske hvilken blog.. tjekker så mange.. :) 

Jeg har sovet i min helt egen seng i nat.. Hjemme hos mig selv.. I Nykøbing.. Dét er godt nok længe siden! Og vågnede klokken 3:30 i nat.. og naboen larmede...stadig.. årgh!.. Well.. i dag skal jeg have ryddet op her.. og gjort rent.. for åh jo, dét trænger der til! Har jo ikke rigtigt været her siden før jul! ;O Det er altså ved at være 2 måneder siden!

Morten kørte mig hjem i går aftes.. Han er jo på work i dag.. Han har ikke ferie.. (øv..) Men jeg har inviteret ham til aftensmad i aften.. Gad vide om dét bliver en succes?? Ikke at han kommer her, men maden! ... ;) Nu må vi se.. (er måske bare ikke den bedste kok i verden...)

Vi har skrevet os op til lejlighed her i weekenden... I Næstved.. Og jeg kan bare slet ikke vente!! Hvis de tilbød os noget NU, så sagde jeg ja! ;D ...måske også bare fordi jeg ikke gider bo på det her skod-kollegie mere........ "Ej, der kan jeg da sagtens lige bo, mens jeg tager en HG-turbo!..." ...ja det blev så til lidt mere end det jo.. "Ej, jeg skal jo bare liiige.. gider ikke finde en lejlighed og skulle betale indskud..... Flytter sikkert lige om lidt"... og det gjorde jeg så ikke... men NU.. endelig.. altså, når vi bliver tilbudt noget... Men er sikker på det er lige om lidt! Hvis nu jeg tror nok på det........ Krydser i hvert fald fingre! ;)

Nu vil jeg svinge støvkosten, mens jeg hører noget Kim Larsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar