21 februar 2013

IN MY WORLD







































Jeg sov hos Morten til i går.. Han kom desværre først hjem fra work omkring klokken 18:30.. Men vi kunne lige nå på Jensens og spise inden jeg havde en date med Veninde Majbritt og Morten tog med.. Iiih, det var SÅ dejligt at se hende igen! Det er ved at være 2 måneder siden jeg så hende sidst! Jeg kan næsten ikke vente med at flytte, så jeg kan se hende meget mere! 

I morgen (tror jeg nok - har ikke aftalt det helt endnu) skal jeg ses med skønne Veninde Maria.. Vi plejede at være sammen hele tiden, men det har bare ikke kunne lade sig gøre nu med praktikken.. Jeg savner faktisk helt at fjolle og hygge hos hende, så det håber jeg vi kan gøre i morgen! :) Det er også alt for længe siden! 

Jeg skal først se Morten igen på søndag.. og det er endda kun MÅSKE.. Ved ikke om jeg når at DØ en lille smule inden i..?! Der er jo LANG tid til søndag! Især når man er nyforelsket! Puh.. Men så er det godt at jeg bare kan fylde ventetiden med dejlige venner! :) Senere i dag skal jeg ses med Gode Ven Dennis.. Vi skal bare mylre rundt oppe i byen lidt.. tror jeg? Han har fri om en times tid, så jeg må hellere stå op og gøre ét eller andet ved min kæmpe, utæmmelige høstak... ;O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar