21 februar 2013

I NEEDED SOME CHANGE








































Jeg har rykket rundt i dag, med hjælp fra Gode Ven Dennis.. Jeg synes bare der skulle ske noget nyt.. Og så fik jeg lige ryddet lidt mere op i mine ting samtidig.. 

Lige nu ligger jeg og venter på at maden bliver færdig.. Den skal jeg desværre spise alene.. Kæreste Morten skulle ellers måske være kommet, men så var der alligevel fodbold, så nu må jeg bare spise lasagne alene.. Øv :b 

Ellers har jeg været til psykolog i dag.. Ikke fordi jeg selv synes jeg har behov for det, som jeg har det nu, men alligevel nok en god idé, nu hvor jeg er ved at trappe ud af min medicin.. Vi fik i hvert fald lige vendt en masse gode ting, som jeg skal huske på, nu når jeg stopper helt med medicinen.. Så det var jo godt.. :)

Nu vil jeg bare slappe af resten af aftenen.. Synes godt nok jeg er smadret.. Aner ikke helt hvorfor, for jeg har jo ikke lavet noget vildt.. Andet end at rykke rundt, gøre rent og rydde op... Okay det var måske også lidt hårdt ;b


Ingen kommentarer:

Send en kommentar