26 februar 2013

DOUBLE UP





























Ej, hvor er det næsten forfærdeligt så kræsen jeg pludselig føler mig mht indretning! Jeg har jo virkelig ikke gået specielt meget op i det før nu... Og jeg leder simpelthen så mange blogs igennem efter billeder jeg kan lide og jeg har kun fundet disse 2 billeder.. Og det er faktisk mest det sidste jeg har forelsket mig lidt i..... Gad vide om det er sundt at være SÅ kræsen?? :/ .......eller også er jeg bare træt af grimme møbler og rod? Det skal være lyst og enkelt.. Er det for meget at forlange? ;) 

Og så blev det jo tirsdag og i dag skal Kæreste Morten have sin datter Anna i et par timer.. Så vi skal ikke ses i dag.. På fredag kommer Anna også og skal overnatte til lørdag.. Hun er bare så skøn! (Og så græder hun ikke engang, når jeg holder hende! Bonus! ..ved ikke hvad det er med mig og børn? De plejer at hade mig? :b ..men ikke Anna!) Hun er lidt over 1 år og har lige lært at sige "hej".. Jeg har en plan om, at hendes næste ord bliver "far"... så der skal øves i weekenden ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar