07 februar 2013

BLOG-STOP?




























Ja... jeg har overvejet det i noget tid nu - at stoppe min blog.. Føler mig virkelig ikke inspireret til at blogge længere.. På den anden side synes jeg det er synd at slette min blog... Har jo haft den i en del år.. Måske skal jeg bare holde en pause og se hvad der sker??

Jeg er jo i praktik lige for tiden og føler ikke lige det vilde overskud, når jeg kommer hjem om eftermiddagen.. Og dagene går så stærkt..

Jeg er også lige trappet ned i dosis på min medicin (mod depression).. Har jo været rask i over 1 år nu... Og må ærligt indrømme, at jeg føler mig en smule svimmel og halvskidt tilpas.. 

Så har jeg jo også fået en kæreste, som stjæler en hel del af min tid og 99% af mine tanker.. Det passer virkelig, dét med at man får en ny kæreste, når man mindst venter det! Og jeg er måske også blevet en lidt "dårligere" veninde, fordi jeg... både bor hos mine forældre for tiden (langt væk fra alt) og pga. kæresten.. Men sådan er jeg bare, når jeg er nyforelsket.... Skide irriterende.. ;) Sorry!

Det er altså et helt nyt kapitel der er ved at starte i mit liv... og jeg glæder mig! Jeg er bare ikke så god til at få skrevet om det.. Burde måske forsøge? Men vil bare heller ikke love noget, nu når jeg har været så dårlig til at blogge det sidste stykke tid...

Håber I har det fantastisk! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar