14 februar 2013

A TOTAL SURPRISE







































Sidder oppe på arbejdet og er total tung i kraniet, fordi jeg er syg, da der pludselig kommer en stor buket ind ad døren... TIL MIG! Dét havde jeg godt nok slet ikke regnet med! De er fra min dejlige kæreste! Og nej.. må skuffe jer.. det er IKKE fordi det er Valentins Dag... Vi har været kærester i 1 måned i dag.. Blev bare så glad.. og det er jo ikke ligefrem fordi jeg ikke i forvejen tænker på ham hele tiden.. Iiih, han er bare perfekt! ;D

Han kommer forbi senere.. faktisk er han på vej i fuld fart fra København lige nu.. Han er her om 1½ times tid.. Og jeg GLÆDER mig til at se ham igen.. Kan nærmest ikke undvære ham.. Ej, buhu og jeg ved godt jeg lyder mega irriterende lige nu!! ;) Can't help it!!

Nu vil jeg putte mig tilbage under dynen, tvinge jordbær the'en ned og finde noget på Netflix, mens jeg venter på Mr. Perfect! Skal bare IKKE være syg i min ferie.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar