29 januar 2013

RELAXED STRESS






































I dag blev jeg på arbejdet i 1½ time efter jeg skulle have haft fri, fordi alle de andre skulle til møde. Så jeg passede skranken i mens.. Jeg havde sagt, at jeg gerne ville blive den ekstra time - fra klokken 14 til 15, da mødet først sluttede klokken 15.. Det trak bare ud.. Og det var ikke lige de mest spændende timer.. Men det var ok.. Da jeg kom hjem var der lidt lagkage fra i går.. og så gik turen mod Nykøbing! Jeg har lånt mine forældres bil og er drejet ind for at sige "helluuuuuh" til Tvilling Mie..! Senere skal jeg hjem til Veninde Maria.. men først har jeg lovet at dreje forbi Veninde Trine.. Bare lige for at sige hej! :) Jeg skal jo nå at se så mange som muligt, mens jeg er hjemme.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar