23 januar 2013

PERSONAL








































Det er jo efterhånden ingen hemmelighed, at jeg har haft en depression.. Og det er heller ingen hemmelighed, at jeg valgte medicin for at få det godt igen.. Jer der har fulgt mig længe ved, at jeg stoppede medicinen i efteråret 2010, efter samtale med min daværende læge.. Det viste sig at være den dårligste plan i verden!! Og det burde lægen vel have vidst... Hvor skulle JEG vide det fra? Jeg havde det fantastisk....! Men BANG... så lå jeg og rodede rundt et sted nede i mørket igen... Denne gang begår jeg IKKE den fejl igen.. stop aldrig på sådan noget medicin i efteråret!! Sammen med min nuværende læge, havde jeg egentlig valgt at stoppe medicinen sidste forår... Men lavede det om, for en sikkerheds skyld.. Så jeg er stadig på laveste dosis.. Og for at være HELT sikker på, at intet igen går galt, snakker jeg nu også med en psykolog. Min første samtale var i fredags, og selvom hun mener, at jeg ikke har specielt meget brug for hende, siger hun, at jeg burde stoppe medicinen nu, mens jeg er i praktik og "bor" hjemme hos mine forældre.. De kan nemlig hjælpe mig, når jeg stopper.. Man får det nemlig ofte værre lige efter man stopper.. Så nu har jeg en tid ved lægen i starten af februar.. Og mon ikke også han mener, at det lyder helt fornuftigt.. Så NU kan jeg endelig vinke helt farvel til alt, hvad der har med depressionen at gøre.. og forhåbentligt var dét det sidste jeg nogensinde så til den... :) Jeg har det FANTASTISK!

1 kommentar:

  1. Uuuuuuh ja ha' det godt heeeelt uden hjælp! :D Og når det engang holder op med at sne(!) så skal vi ud og cykle HYGGE-tur (som betyder at du IKKE cykler 3 meter foran mig) ;D Åh det blir dejligt!

    SvarSlet