04 januar 2013

NEW YEARS EVE
















































Havde en amazing nytårsaften hos fantastiske Veninde Majbritt.. Jeg tog hjem til hende om søndagen så vi nåede at hygge lidt inden den store aften.. Vi fik bare SÅ lækker mad, men det er jo efterhånden ingen nyhed, når man besøger Majbritt ;) hehe.. Hun laver ALTID sådan noget lækkert og spændende mad!! Og det smagte som himlen! ..så fik spist aaalt for meget.. Endte med at skifte tøj, fordi min mave blev helt oppustet.. Vi fik skålet nytåret ind og spist kransekage inden vi tog videre i byen.. Og puha, der var MANGE mennesker syntes jeg.. også mange (lidt for) gamle mennesker.. haha.. Men blev desværre alt for hurtigt træt og fik vildt ondt i fødderne.. Vi gik omkuld hjemme i Majbritts seng omkring klokken 3:30 mener jeg? Jeg blev vækket til morgenmad og sofahygge.. Perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar