22 januar 2013

I'M SORRY








































Jeg er virkelig en skovl til at få blogget! Jeg har bare først været hjemme lidt over klokken 16 hver dag, lavet mad, spist og puttet med kæresten.. Og været TRÆT!... Men i de næste 2 uger har jeg fri klokken 14, så jeg håber jeg kan få lidt tid og overskud til at få blogget noget mere! :) 

Og jaaaa.. jeg ved du sidder og tænker, sikke dog noget lækkert smørrebrød på billedet! Måske gør du ikke? Men det ER lækkert.. Sådan ser min frokostpause ud hver torsdag, mens jeg er i praktik! Hvor amazing er dét lige! ;)

Jeg er i praktik på et lægehus i forbindelse med min uddannelse til sundhedsservicesekretær.. Og jeg er simpelthen bare så glad for at være der! :) De er alle sammen virkelig søde og patienterne også.. Jeg sidder og tager imod patienter, tager telefonen, arkiverer osv.. I morgen skal jeg ind til sygeplejerskerne og følge med i, hvad de laver.. Det glæder jeg mig også til! :)

Lige nu møder jeg klokken 7:30.. Jeg skal lige vænne mig til at huske lys på cyklen om morgenen igen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar