10 januar 2013

I'M SO TIRED





























Jeg startede i praktik i mandags, som en del af min uddannelse. Jeg har fået praktikplads på et lægehus, og det er jeg super glad for. Desværre er jeg så enormt træt hver eftermiddag, når jeg får fri klokken 16, at jeg bare ikke har orket at tænde for computeren.. Jeg er også vildt træt lige nu.. men jeg får weekend i morgen klokken 16, så mon ikke jeg lige klare det? ;) 
Jeg var også blevet inviteret ud og spise i tirsdags.. Uuuh ;) Ja, der sker jo lidt.. Det er længe siden, der har været en fyr inde i billedet... Nu må vi se, hvad der sker.. Vi skal i biografen i morgen ;D Glæder mig faktisk bare til at få weekend.. Så jeg kan sove længe.. For det savner jeg..

1 kommentar:

  1. Hej, rigtig hyggelig blog :-)
    Kunne du tænke dig at linke?

    / Sandra
    http://ablondemess.blogspot.com

    SvarSlet