13 november 2012

STELLA MCCARTNEY

 
Min sko-afhængighed jubler over disse AMAZING boots fra Stella McCartney.. Åh!! Well.. Jeg får desværre ikke blogget super meget for tiden.. Borring! .... I dag skulle vi have prøve i hygiejne.. Heldigvis måtte vi bruge både bog og noter (ellers havde jeg nok ikke kunne svare på størstedelen af spørgsmålene).. Så hurra for dét! Efter 1½ time sluttede prøven og vi fik lov til at få fri.. endnu mere HURRA!! ;) Jeg tog med et par piger fra klassen på café.. Det håber jeg ikke var sidste gang.. For det var super hyggeligt! :) Havde også en helt fantastisk weekend, der startede med at jeg passede Veninde Marias søn, Rasmus.. Han er bare den dejligste dreng!! Men det var lidt hårdt! Hehe.. I lørdags fulgtes jeg med Tvilling Mie hjem til vores forældre, hvor vi fejrede Mortens Aften med lækker andesteg og hygge! Desværre er Mie blevet syg, så i går aftes tog jeg hjem til hende (havde også købt noget kylling vi skulle dele..) Stakkels Mie.. (Husk nu at du ikke skal putte dig alt for langt under dynen, dejlige Mie..så bliver du for varm!) .. I morgen står der Sundhed/Helse og Klinikadministration på skemaet.. 8:10 til 13:45.. Og weekenden skal bruges hos Veninde Maria.. Det er en god uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar