20 oktober 2012

UNFINISHED

 
Jeg sad og kiggede nogle af mine gamle tegninger igennem i går aftes.. Der er rigtig mange af dem, der aldrig er blevet færdige.. Og mange af dem bliver det heller aldrig.. Jeg er heldigvis så småt kommet igang igen, som man også har kunnet se her på bloggen :) Jeg er også igang med et par bestillinger.. Det er svært, når jeg ikke har tegnet længe, men jeg kan jo sagtens og det bliver super godt ;) Glæder mig til de er færdige ;) Og håber selvfølgelig at modtagerne bliver glade og tilfredse, men det tror jeg nu nok :)

 
Her er én af de tegninger, der rent faktisk blev færdig.. Og ja jeg har haft Paris-flip.. Jeg har SÅ mange tegninger med hende.. Men denne her blev færdig.. Den har taget 4-5 timer at tegne.. Og jeg elsker den stadig ;) Og nej, jeg ser måske ikke lige super fresh ud, men er også blevet forkølet.. Mega øv... Men håber i har en fantastisk weekend!

1 kommentar:

  1. Tænk at have den enskab og ikke udnytte den noget mere.. Åååh hvis bare man kunne tegne ligeså godt som dig.. Suk :(

    SvarSlet