12 oktober 2012

TODAY

 
Jeg har gået og været svimmel i noget tid nu og fik endelig taget mig sammen til at komme til læge.. Han kunne umiddelbart ikke finde noget galt, men fik taget et par blodprøver, for at være sikker.. Bagefter fandt jeg en bænk og nød solen og den friske luft.. Så dejligt! :) Og ellers har jeg været på biblioteket.. Elsker at gå og kigge i bøger derinde.. kan virkelig bruge lang tid derinde.. :b Min weekend skal bare bruges på at slappe af.. Har ferie nu, så det er lækkert.. Har godt nok ikke været helt på toppen det sidste lange stykke tid.. Men må lige få hevet mig selv lidt op igen, hvem skulle ellers gøre det? .. Det er MIG der bestemmer over mig selv.. I stedet for at tænke på alt det man ikke vil have, så skal man tænke på alt det man gerne vil have.. Det skal jeg huske.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar