17 oktober 2012

LOVE

 
Det er virkelig ikke godt, at jeg har fået vendt SÅ meget op og ned på nat og dag..! Klokken er lidt over halv 5 om morgenen.. Jeg er stadig overhovedet ikke træt.. Og dagen kommer til at stå på oprydning, opvask og tøjvask hos Tvilling Mie.. Ikke noget med bare liiige at sove 1 time, for så kommer jeg aldrig op igen.. Har bare været så træt det sidste stykke tid!! Heldigvis er der ikke noget galt.. Tog nemlig til læge i fredags.. Blev gennemtjekket og fik svar på et par blodprøver i går, som heldigvis var helt som de skulle være.. Så svimmelheden må jo gå væk af sig selv.. Min læge mente det var en forstyrrelse på ballancenerven, der var årsagen.. Men masser af vand og frisk luft skader vel heller ikke, så ud med mig!... ikke NU.. hehe.. Men senere.. Og håber det hjælper på trætheden, at jeg har booket resten af ugen fuldt ud med aftaler... Kan ikke finde ud af om det er en god idé..? Nogle gange har jeg nemlig bare brug for "alene-dage", hvor jeg bare er helt mig selv.. uden aftaler.. Andre har det bedst med, at have aftaler og se mennesker hele tiden.. Jeg har det bedst med, somme tider bare at være helt alene med mig selv... Det er også dér jeg er mest kreativ.. og nåårh ja.. billedet er fra i lørdags.. med min alt for fantastiske tvilling, Mie <3 Elsker dig og aner ikke, hvad jeg nogensinde skulle gøre uden dig!! >

1 kommentar: