28 september 2012

SHOPPING

 
Har shoppet hele 2 gange i dag.. Både LIGE da jeg fik fri fra skole og senere til Late Night.. Grunden til, at jeg skyndte mig op til byen lige efter skole var, at jeg havde forelsket mig i en halskæde i H&M midt på ugen.. Men har først fået penge i dag jo... Da jeg kom op ad rulletrappen hang der ikke flere halskæder :O SHIT!!!... men så at en af dukkerne havde den på!.. Skyndte mig at tage den og smutte op til kassen ;) Phew!! SKULLE bare eje den! Ikke lige som sidste gang jeg så en halskæde... den var VÆK, da jeg endelig havde råd til den... Men denne gang var jeg heldig ;D Og ja.. ellers har jeg købt en hue.. kunne ikke stå for den ;D ...en strik og en random ærmeløs top.. :) Alt fra H&M..

2 kommentarer:

  1. HALLOOOOOÅÅ... Hvad med de bukser der.. dem nævner du intet om.. De' sguda fede :D

    SvarSlet
  2. HALLÅÅÅÅÅ... ;b Men dem kan man jo også sagtens SEEEEE... hehe ;) ..og ja jeg forelskede mig i dem med det samme!! Der hang ét par.. :O og det var lige min størrelse... (host host) haha

    SvarSlet