07 september 2012

MY PIERCING


 
Puha, var ikke lige særlig happy lige da øreringen skulle skydes i.. Men det tog jo 2 sek og så gjorde det ikke ondt mere.. ;) Hvorfor er det lige, at man får lavet sådan noget på den side, man sover bedst på?? Typisk.. haha ;) Har ikke været spor frisk i dag, for Veninde Maria ringede i går omkring klokken 17 og spurgte om jeg ikke joinede hende til en øl.. Jooh, det kunne jeg da godt.. Det endte ikke godt... det blev i hvert fald ikke kun til én øl.. Så da hun ringede i morges og vækkede mig og fik mig i skole var jeg ikke skide fresh.. for at sige det pænt.. Så har haft en ret slatten dag.. Og gik direkte hjem på hovedet i seng, lige da vi fik fri fra skole.. Øv..! Det gør jeg aldrig igen... (as if).. Da jeg boede i Sønderborg tog vi i byen hver torsdag.. dengang var det intet problem... Tror jeg er blevet for gammel til den slags.... ;O

1 kommentar:

  1. I think this is among the most important info for me.
    And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The site style is ideal, the articles is really great : D. Good job, cheers
    Look into my weblog - liverpool transfer news bbc

    SvarSlet