30 august 2012

SNEAK PEEK

 
Et lille sneak peek af dagens outfit.. Jeg mødte i skole 11:10 og fik fri 13:40.. Dejlig kort dag, selvom jeg følte mig ret træt?? Senere skal jeg hente Rasmus, Veninde Marias søn.. Han glæder sig helt vildt til jeg henter ham i børnehaven.. Han er så sød :) Jeg håber jeg kan "time" det, så jeg undgår regnen.. Lige nu skinner solen, men det hindrer åbenbart ikke regnen.... Årgh.. Ville helst undgå den jo.. Og jeg kan altså ikke passe min regnfrakke..... endnu? Den har i hvert fald været for lille i noget tid.. Hvad sker der også for at vægten fik sneget sig op til 76 kg..... Altså.. OMG! Nu vejer jeg 73 kg.. det går den rigtige vej... Puh.. Må følge Kusine Rikkes eksempel.. så smider jeg hurtigt 20 kg jo ;) 55 kg here I come!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar