28 august 2012

MY DAY

 
Stod op klokken 7:45 i dag, skyndte mig i bad, spiste havregryn med sukker og skummetmælk... opdagede at der ikke var noget vand i vandhanen, da jeg skulle børste tænder.. styrtede ud ad døren og kom lidt for sent til it-undervisningen.. Det gjorde ikke noget, for vi skulle bare lave gruppearbejde.. Jeg lavede hjemmeside.. Tog hjem i pausen, for at smøre en madpakke, som jeg ikke nåede, fordi jeg stod så sent op.. Kom lidt for sent til dansk.. sluttede skoledagen med at have sundhed, som er ret interessant.. Gik i seng da jeg kom hjem, men havde sat uret, fordi jeg skulle til læge 40 minutter senere.. Trykkede lidt for meget på snooze og stod op 5 minutter inden jeg skulle være hos lægen.. kom 5 minutter for sent til læge, men han skulle alligevel på wc?? Alt gik fint, men vi fik snakket om livmoderhalskræft og jeg fik da lige vaccinen, som er blevet gratis og jeg er lige præcis ung nok til at få den.. Mødte Kusine Rikke oppe hos lægen.. hun skulle også have vaccinen.. Vi cyklede i H&M for at finde nye bh'er til Rikke, men ingen var gode.. Ledte i Change og diverse andre steder og jeg var bare sulten hele tiden... Var hjemme omkring klokken 17:30 og varmede kødsovs fra i går og kogte 100 gram grov pasta.. Spiste mens jeg så Doom, den er ikke særlig god.. Gik ud på badeværelset og fandt mit løbetøj fra vasketøjskurven (I know... Mmmm, men I don't care.. skulle svede i det anyways).. Mødtes med Rikke igen og løb en tur.. 45 minutter senere var jeg hjemme igen, strakte ud og tog et bad... Nu ligger jeg og ser Marley & Me på Kanal5... Er stolt af mig selv, for at have løbet.. det er længe siden! ...er også træt...

1 kommentar:

  1. Sjovt størrelses forskel på barbierne.. Man kan godt se hvilket moderne samfund vi bor i.

    rigtig flot at du fik løbet.

    SvarSlet