07 juni 2012

YOU CAN GET ADDICTED TO A CERTAIN KIND OF SADNESS


Jeg tror aldrig man helt kan komme over, hvor forfærdeligt det er at have en depression..? Man glemmer aldrig, hvor ondt det gjorde, hvor skidt man havde det, hvor meget man bare ønskede at forsvinde.. Bare sive væk med vinden, smelte ned i madrassen, blive skyllet ud med badevandet.. Men det er fantastisk, hvor meget mere man sætter pris på alting, efter man har fået det bedre!! De mindste ting... solskin i en vandpyt, skyernes form og farve, en fugl der synger, en fremmed der smiler.. alt giver pludselig meget mere mening.. men nogengange skal man også huske på de ting, så man ikke ender i alt det triste.. det kan virkelig hive i én sommetider.. Men jeg er stærkere end det!

2 kommentarer:

  1. Har du selv en depression?
    Har måske haft en i over 2-3 år, men ingen læger har taget mig en skid alvorligt. Så imorgen går jeg ned til lægen, også vil jeg fandme bare vide hvad der foregår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har selv haft en depression, ja.. Har det heldigvis meget bedre nu.. I starten ville jeg ikke have medicin, fordi én af bivirkningerne var, at man tog på og på det tidspunkt kunne jeg slet ikke overskue, at skulle tage på i vægt.. Jeg synes du skal bede om at få lavet en depressionstest hos din læge! :)

      Slet