23 april 2012

THAT TIME OF THE YEAR


Så er der snart "Dølle" igen.. For 1 år siden var jeg lyshåret.. Savner det faktisk lidt engang imellem.. men savner også bare min egen hårfarve.. Well.. Dølle! I år skal jeg sove i telt dernede fra torsdag til søndag.. Jeg har aldrig sovet dernede før.. Der er købt telt og huskelisten er ved at blive skrevet!! Jeg tror aldrig jeg har glædet mig SÅ meget til at komme derned, som jeg gør i år! Det eneste der mangler, for at det bliver mere end perfekt er stadig, som de sidste par år, at "Twister" aka "Mr. Swing King" er der... En af de få forlystelser jeg tør prøve!! Men den har ikke været der i en del år.. Suk.. Men mon ikke det bliver fantastisk alligevel..? Med navne som KATO, PULS, De Glade Sømænd og Clemens (og Keld & Hilda.. hæhæ) Well.. ja så skal det skam nok blive en succes.. IGEN i år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar