22 marts 2012

UPDATE


Jeg har ikke fået blogget så meget det sidste stykke tid, desværre.. I denne uge har der været prøveeksamen i engelsk og erhvervsøkonomi.. Det er rart nok lige at få prøvet det, så man er sikker på, hvordan det kommer til at foregå til eksamen :) Udover dét var jeg hjemme hos mine forældre i weekenden.. Fik desværre en meget trist "nyhed", nemlig at min barndomsvenindes far døde tirsdag i sidste uge.. Fik skrevet lidt med Barndomsveninde Camilla.. Hun havde fået taget afsked, men det er jo aldrig sjovt at skulle sige farvel.. og slet ikke til sine forældre kan jeg forestille mig.. Forfærdeligt! Men for at vende tilbage til lidt godt, så har jeg mødt en lidt sød fyr ;) Jaaah.. faktisk kendte vi allerede hinanden, men skrev bare mere og mere sammen på Facebook og sms.. Har været hjemme hos ham 2 gange i denne uge, og sammen med prøveeksamen er det altså grunden til, at jeg ikke har fået blogget.. Skal også lige finde ud af, hvad jeg skal gøre i forhold til Mr. X.. Han skrev og ringede i weekenden og gjorde mig virkelig ked af det.. Men dét han sagde/skrev havde jeg bare ventet på i 1½ år.. Har det meget bedre nu.. Så har indset i løbet af ugen, at dét jeg blev så ked at at høre, faktisk er dét jeg manglede at høre... Nu skal jeg bare lige videre og så håber jeg vi kan snakke sammen igen en dag.. Han skrev faktisk igår... men jeg har ikke svaret og jeg ved heller ikke om jeg vil.. For har bedt ham lade mig være i noget tid.. ikke fordi jeg ikke vil snakke med ham igen...på et tidspunkt, for vil jo gerne kunne snakke sammen.. Det skal bare ikke være lige nu.. Og hvor sød er Veninde Maria lige, at invitere mig med i biffen en torsdag aften og se Fortidens Skygge! (Den er forresten rigtig god!).. Helt fantastisk dejlig veninde! :D Og nu skal jeg vidst sove.. Det er snart midnat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar