04 marts 2012

SHOPPING


Efter en uges praktik i Sisters point, opdagede jeg jo en hel masse lækre sager, som jeg bare har gået og sukket efter hele ugen! Igår var jeg endelig oppe og prøve halvdelen af butikken og endte med to toppe og et tørklæde! Udover gavekortet fik jeg også lige lidt rabat ;) De er bare så søde altså! :) Og jeg har været så glad for at være der, og så skal jeg også igang med min ansøgning, så jeg kan søge en elevplads! :) Og så krydser jeg selvfølgelig fingre for, at de vælger mig ;) Solbrillerne er forresten fra H&M.. Jeg prøvede ellers tre andre par, men Tvilling Mie og Veninde Camilla nægtede mig at købe nogen af dem! De syntes simpelthen de var for grimme.. Suk.. (sagde også til dem, at de slet ikke har forstand på mode!) haha..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar