18 februar 2012

PERFECT DAYS


Kom hjem til mig selv igår efter et par skønne dage hos mine forældre.. Det er så dejligt at være hjemme! Hygge, god mad og afslapning.. Min mor havde fri i torsdags, så vi kørte en tur til Nakskov for at shoppe ;) Hun fik en lækker top (som jeg ikke ville have noget imod at låne engang imellem!) og så gav hun Tvilling Mie og jeg hver et par nye bukser! Wuhuuu!! ;D Det er aldrig en dårlig ting, at tage ud og shoppe med Mor! ;) Jeg fik et par sorte og Mie fik et par flotte lyse jeans, som i SKAL se!! Jeg må skaffe et billed hurtigst muligt! De er SÅ lækre! ;)

2 kommentarer:

  1. Du kan bare linke til min blog ;) så kan folk se dem... :D

    SvarSlet
  2. http://mitlivsomsingle.blogspot.com/2012/02/dagens-kluns-new-in.html
    så kan folk se dem :D

    SvarSlet