01 februar 2012

MY NEW BEGINNING


Så kom jeg endelig igang med træningen igen! Selvom alt inden i mig kæmpede imod, skreg og strittede imod, så kom jeg afsted til træningen.. En tur i fitness og en halv time på løbebåndet! Det var alt, hvad jeg kunne klare ;) Men synes sgu jeg er ret sej! Jeg kom afsted og jeg gjorde det! Det er da sejt! Så hurra for, at jeg igen er kommet igang med træningen! (for det er ikke min drøm, at lårerne rammer maven, når jeg cykler!) Væk med dellen! Imorgen skal jeg i svømmehallen! ;)

4 kommentarer:

  1. Sådan er jeg også til tider. Jeg gider bare ikke ... Men efter har jeg det altså bare så godt! :P

    SvarSlet
  2. Ja, man har det bare så skønt efter en gang træning.. også selvom det kun er ½ time på løbebånd med gå- pauser ;D hehe..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal der jo også være plads til. Trust me. Sådan var jeg også i starten, kunne slet ikke løbe blev ved med at gå. Så pinligt, men jeg er da godt på vej nu med at kunne løbe uden at skulle stoppe :P

      Slet
    2. Jeg har også løbet før.. altså.. for nogle år siden og det gik faktisk ret hurtigt med at jeg kunne løbe et lille stykke længere hver gang.. det er ret fedt at opleve.. (jeg savner Sønderborg.. det var der jeg boede sidst jeg rigtigt løb.. der er så smukt!) :D

      Slet