27 februar 2012

LATE ON MY FIRST DAY


I denne uge er jeg i praktik i en tøjbutik, som en del af min uddannelse (hg).. Dagen startede ikke skide godt.. Jeg vågnede 25 minutter før jeg skulle møde! Jeg har aldrig skyndt mig SÅ meget før.. "Fuck morgenmad, fuck madpakke, jeg skal bare IKKE komme for sent på min første dag!" ..Så jeg klarede make-up, tøj og hår og så var jeg ude ad døren.. Det var min mave ikke særlig glad for, så jeg var lykkelig da Tvilling Mie mødte op til middag med en madpakke til mig! <3 Er bare SÅ taknemlig altså! :) Åh, tak Mie! Nåh, men dagen er gået super fantastisk! Det hele var bare spændende og jeg overhørte lige én ansat til en anden sige, at jeg er rigtig dygtig.. Det er jo bare slet ikke værst! Jeg fik også at vide, at de søger en elev, så jeg skal sgu lige vise, at de skal vælge mig! ;) Det er jo perfekt! En dum dag blev meget hurtigt til en helt fantastisk dag! -selvom det regnede..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar