10 februar 2012

DON'T WANT TO LOSE


Har faktisk gang i hele to væddemål om at tabe mig.. Puha.. Så jeg er blevet bedste venner med træningscenteret! ..og svømmehallen, som jeg skal ses med lidt senere idag! Tager Tvilling Mie med som "Third wheel" ;) Glæder mig lidt.. elsker at være i svømmehallen.. Og heldigvis er jeg fresh.. Jeg måtte gå hjem fra skole igår, fordi jeg blev virkelig skidt tilpas.. Nu er jeg "bare" vildt snottet og forkølet med ondt i halsen, men det kan man jo heldigvis bedre med næsespray, varm kakao og strepsils! ;)
Mine væddemål er med Veninde Maria fra klassen, som jeg træner sammen med og med Veninde Majbritt.. De handler begge om at tabe sig mest i %.. Det med Maria slutter om en uge og det med Majbritt slutter i maj måned! OG JEG TABER IKKE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar