02 januar 2012

NEW YEARS EVE


Vil ønske mine skønne læsere at fantastisk nytår! Jeg blev vækket af Tvilling Mie omkring klokken 17 efter en amazing  nytårsfest! Vi var taget til København, ind til min Bedste-ven Mads, for at fejre nytår.. Det var en rigtig dejlig aften og nat! (selvom Mie blev lidt fuld) .. Jeg er ret træt.. Klokken er lidt i 2 natten til den 2. januar 2012!.. Jeg smutter nok i seng inden længe.. Men først vil jeg lige sige noget!! Hvorfor er det altid MIG der bliver bortført af dumme.. (JA) udlændinge :S Ham der holdt festen, sagde pludselig stop og lukkede festen, så det var meningen at vi skulle videre til en ny fest ;) Men Mie var blevet dårlig så hende og Mads var taget hjem... Jeg gik altså hjem.. alene.. og der kom 3 udlændinge gående imod mig.. Den ene greb fat i mig og ville ikke slippe mig igen :S Hvad regner han med?? Nej jeg gider ikke gå med dig et andet sted hen! :S SLIP MIG DOG DIN IDIOT!... Han fik en lussing og en sko i hovedet :D Dumme dreng! :S Altså, hvad er der med udlændingene her i hovedstaden?? Klammere idioter skal man lede længe efter.. Og nej jeg ved godt at det langt fra er alle der er sådan.. Jeg er nok bare uheldig.... Men udover dét, så var mit nytår helt fantastisk! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar