04 januar 2012

NEW IN


Tog ind til byen idag for at shoppe.. Nærmere bestemt Strøget.. Det er jo ikke så tit jeg er i København mere, desværre.. Jeg synes bare ikke lige jeg fandt noget.. Der er jo udsalg, men jeg vil bare have sommertøj .. Men ved ikke om det er fordi jeg ved, at jeg ingen penge har eller om det er fordi jeg tænker, at jeg alligevel er for tyk, at jeg ikke rigtigt købte noget? Måske er det en blanding? I det mindste har jeg da tabt mig.. Har jeg overhovedet nævnt Veninde Majbritts idé med væddemålet...igen ;) Det gik lidt dødt i efteråret, blandt andet, fordi Majbritt skulle opereres.. Vi er nu tre piger der kæmper for IKKE at tabe væddemålet og dermed give en stor middag! Vi skal tabe 10% af vores kropsvægt! Så jeg skal tabe 6,7 kg! .. Var oppe og runde 70 kg før jul og jeg LOVER jer for, at det aldrig sker igen! Min idealvægt ligger omkring 55kg og der vil jeg gerne ned.. Well.. det var lige et lille sidespring.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar