06 december 2011

...


Begyndte at græde i klassen idag.. Det er stadig ikke gået helt op for mig, at min moster ikke længere er her, men det er bare så svært, at sige det højt.. Hun fik hjertestop søndag morgen og selvom hun fik hjertemassage, var der ikke noget at gøre.. Hun havde KOL og fik ilt.. Men hendes blod var stadig kun 30% iltet, så hendes hjerte arbejdede på højtryk.. Det var slidt op, sagde min mor.. Og jeg tænker, at det nok er bedst på den her måde, for hun havde mange smerter og havde haft det rigtig skidt det sidste stykke tid.. Hun var stået op om natten og var gået igang med juledekorationer.. Hun sov ikke så godt om natten nemlig.. Om morgenen, da min onkel stod op og gik ud i køkkenet, gik der ikke længe før min moster pludselig sank sammen i stolen.. Han gav hjertemassage, men der var ikke noget at gøre.. Og jeg er sikker på hun har det godt, hvor hun er nu.. <3 Jeg blev bare nødt til at skrive det her.. Tror først det virkelig går op for mig på lørdag, når hun skal bisættes..

2 kommentarer:

  1. Jeg føler med dig søde Charlotte. Jeg kender alt for godt den situation du sidder i. Jeg mistede selv min moster for 1½ år siden. hun var blot 44 år gammel. Tragisk. Jeg ved at du nok skal komme ovenpå igen.
    - Knus.

    SvarSlet
  2. Mange tak.. Jeg er ked af at du også har oplevet det.. <3 Jeg ved hun har det godt, hvor hun er nu og hun er sluppet for smerterne..

    SvarSlet