03 november 2011

REDESIGN


I dag kom Kusine Rikke forbi, for at hente en kjole jeg har syet ind for hende. Hun tog en anden kjole med, som hun ville have lagt op og hun syede den endda selv ;) Skal lige have strammet elastikken i hendes ene kjole lidt, så er den super fin! Ellers har jeg haft en stille og rolig dag med skole og Topmodel ;) Dagen startede med en film i salg & service, som handlede om mobning på arbejdspladsen.. derefter et par timer erhvervsøkonomi, som jeg er ret vild med og tilsidst it, hvor vi skal lave en lille film om iTunes.. :)
Lige nu ligger jeg og ser Natholdet, inden jeg vil sove! Skal først møde klokken 11:10 imorgen, og derefter går turen hjem til de skønne forældre, hvor vi skal have andesteg! (Min mor skal nemlig på arbejde næste weekend - Mortens Aften - så vi får andesteg i denne weekend istedet).. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme en tur hjem! :) Det bliver rigtig dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar