21 november 2011

MY WEEKEND


Jeg brugte min weekend i København.. Har bare slappet af, puttet og set film.. OG holdt en Konge Python! ;) Og jo, jeg synes selv jeg var ret sej..! (og jaja, det var en baby, men hey!) Det er Lars' slange.. Han har fire ialt.. Og en kat, som vækker en midt om natten, fordi han ikke kan sove mere og keder sig.. Dejlig weekend.. Fik også lavet et par afleveringsopgaver, som alle er afleveret idag, selvom 2 af dem skulle være afleveret i sidste uge.. Fik lov at aflevere senere, heldigvis.. Havde det ikke så godt i sidste uge.. Godt lærerne er så søde ;) Idag har jeg haft 4 timer engelsk, hvor vi skulle forberede individuelle fremlæggelser.. God dag og tidligt fri.. Så kan det næsten ikke blive bedre.. og nu skinner solen også! Håber I har en fantastisk dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar